vineri, 2 martie 2012

Apel la rugăciune și post pentru reușita Marșului și a celorlalte acțiuni provita

Psalmul 51:
“17. Jertfele placute lui Dumnezeu sunt un duh zdrobit: Dumnezeule, Tu nu dispretuiesti o inima zdrobita si mahnita.
18. In indurarea Ta, varsa-Ti binefacerile asupra Sionului si zideste zidurile Ierusalimului!
19. Atunci vei primi jertfe neprihanite, arderi de tot si jertfe intregi; atunci se vor aduce pe altarul Tau vitei.”
Isaia 45:
18. Caci asa vorbeste Domnul, Facatorul cerurilor, singurul Dumnezeu care a intocmit pamantul, l-a facut si l-a intarit, l-a facut nu ca sa fie pustiu, ci l-a intocmit ca sa fie locuit:
"Eu sunt Domnul, si nu este altul!
19. Eu n-am vorbit in ascuns, intr-un colt intunecos al pamantului. Eu n-am zis semintei lui Iacov: "Cautati-Ma in zadar!" Eu, Domnul, spun ce este adevarat, vestesc ce este drept.
20. Strangeti-va, veniti si apropiati-va impreuna, voi cei scapati dintre neamuri! N-au nicio pricepere cei ce isi duc idolul de lemn si cheama pe un dumnezeu care nu poate sa-i mantuiasca.
21. Spuneti-le si aduceti-i incoace, ca sa se sfatuiasca unii cu altii! Cine a prorocit aceste lucruri de la inceput si le-a vestit demult? Oare nu Eu, Domnul? Nu este alt Dumnezeu decat Mine, Eu sunt singurul Dumnezeu drept si mantuitor, alt Dumnezeu afara de Mine nu este.
22. Intoarceti-va la Mine, si veti fi mantuiti toti cei ce sunteti la marginile pamantului! Caci Eu sunt Dumnezeu, si nu altul.”

La sugestia binevenita a unuia dintre organizatori va invitam sa postim si sa ne rugam in plus in aceasta perioada de organizare, intai de toate noi organizatorii, dar si participantii:
"fiecare cum considera de cuviinta. La fel, cred ca e nevoie ca toate bisericile implicate sa acopere prin rugaciune aceasta lucrare pe toata perioada organizarii. Probabil ca lucrurile astea deja s-au facut sau se fac in mod normal la toti cei implicati, dar am simtit nevoia sa amintesc..."

Va multumim!
AMIN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atenție! ORICE mesaj incitator și provocator va fi șters.